Zapytanie ofertowe - opaski bezpieczeństwa
Czerwonak, 26.06.2023 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Na podstawie Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej
w złotówkach kwoty 130 000, w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. ‒ Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 ze zm.)
1. Zamawiający:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czerwonaku
ul. Gdyńska 30
62-004 Czerwonak
NIP: 7773129484
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup 30 „opasek bezpieczeństwa” – urządzeń do świadczenia usługi opieki na odległość oraz świadczenie usługi obsługi systemu polegającego na sprawowaniu całodobowej opieki na odległość nad seniorami przez centrum monitoringu w ramach Gminnego Programu ,,Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2023, spójnego z ogłoszonym przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej Programem ,,Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2023.
3. Termin realizacji zamówienia:
- dostawa opasek w terminie do 10 dni od daty podpisania umowy,
- świadczenie usługi obsługi systemu od dnia wdrożenia opasek do 31.12.2023 r.
4. Wymagania stawiane oferentowi:
a) Wykonawca zapewni dostawę i obsługę fabrycznie nowych 30 (trzydziestu)
tzw. „opasek bezpieczeństwa” wyposażonych w wymienione funkcje:
-przycisk bezpieczeństwa – sygnał SOS,
- detektor upadku,
- lokalizator GPS,
- funkcje umożliwiające komunikowanie się z centrum obsługi i opiekunami,
- funkcje monitorujące podstawowe czynności życiowe (puls i saturacja),
- opaski wyposażone w kartę SIM (koszt zakupu karty SIM aktywacja numeru i abonament
po stronie Wykonawcy),
b) „opaska bezpieczeństwa” połączona z usługą operatora pomocy - świadczenie usługi całodobowego monitoringu i przyzywania natychmiastowej pomocy w przypadku zagrożenia życia, zdrowia, bezpieczeństwa dla osób niesamodzielnych objętych teleopieką w trybie 24/7/okres realizacji umowy, po odebraniu zgłoszenia dyspozytor (ratownik medyczny, opiekun medyczny, pielęgniarka) podejmuje decyzję o sposobie udzielenia pomocy seniorowi,
c) zapewnienie fabrycznie nowego, działającego sprzętu, opieki gwarancyjnej dostarczonego sprzętu oraz wsparcia technicznego przez cały okres obowiązywania umowy, dostarczony sprzęt musi być wyposażany w kompletny zestaw: ładowarkę (zasilacz) i kabel zasilający, posiadać oryginalną instrukcję w języku polskim,
d) Wykonawca umieści zarówno na „opaskach bezpieczeństwa” jak i opakowaniach logo Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej proporcjonalnie do wielkości innych oznaczeń, w sposób zapewniający jego dobrą widoczność,
e) przeszkolenie z obsługi „opasek bezpieczeństwa” osób wskazanych przez Zamawiającego,
f) opaska pod względem funkcjonalności oraz dopasowania dla osób w wieku 65 lat i więcej powinna być jak najprostsza w obsłudze, np. posiadać maksymalnie jeden przycisk,
g) dostarczanie Zamawiającemu comiesięcznych raportów oraz raportu końcowego
z wykonania usługi, obejmujących w szczególności informacje w zakresie liczby wywołanych sygnałów za pośrednictwem przycisku alarmowego i rodzaju podjętej interwencji w przypadku wywołania sygnału.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
O udział w postepowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) Wykonawca posiada własne centrum monitoringu, jest podmiotem wykonującym działalność leczniczą, wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą. Na potwierdzenie warunku należy dołączyć do oferty aktualny wydruk z Rejestru https://rpwdl.csioz.gov.pl/.
b) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres posiadania działalności jest krótszy to w tym okresie zrealizował 2 dostawy opasek wraz z usługą obsługi systemu dla minimum 25 sztuk. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku
na podstawie wykazu zrealizowanych usług przygotowanych przez Oferenta. Na potwierdzenie warunku należy dołączyć do oferty referencje, protokoły, umowy (załącznik nr 2).
c) Wykonawca dysponuje co najmniej trzema ratownikami medycznymi, opiekunami medycznymi
lub pielęgniarkami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia posiadającymi odpowiednie kwalifikacje. W celu wykazania spełnienia warunku wykonawca składa oświadczenie, które stanowi załącznik nr 3.
6. Kryteria oceny/wyboru oferty:
a) Kryterium cena brutto (C): waga 100%
W niniejszym kryterium Zamawiający przyzna punkty ofercie proporcjonalnie do wysokości kwoty całkowitego maksymalnego wynagrodzenia. Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie: 100 pkt. Punktacja zostanie wyliczona według wzoru:
C = x 100
Cena musi uwzględniać wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena musi zawierać wszystkie koszty wynikające wprost z zapytania ofertowego, jak również koszty w niej nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów w kryterium cena brutto (C).
Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena lub koszt, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od potencjalnych Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Szczegółowe ustalenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą zawarte zostaną w umowie.
7. Sposób przygotowania oferty:
a) ofertę należy sporządzić na załączonym druku „Formularz ofertowy” - Załącznik nr 1,
b) oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną,
c) oferta musi zawierać ostateczną cenę zamówionych usług, obejmującą wszystkie koszty,
d) oferta powinna zawierać wypełniony wykaz wykonanych dostaw wraz dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku (referencje, protokoły odbioru lub inne dokumenty o podobnej wartości dowodowej) – Załącznik nr 2,
e) oświadczenie o dysponowaniu co najmniej trzema ratownikami medycznymi, opiekunami medycznymi lub pielęgniarkami - Załącznik nr 3,
f) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu - Załącznik nr 4,
g) wydruk z Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą.
8. Miejsce i termin złożenia oferty:
a) ofertę można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czerwonaku, ul. Gdyńska 30 w godzinach urzędowania, pocztą, pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@gops.czerwonak.pl, do dnia 03.07.2023 r., (decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego).
Termin zadawania pytań: do dnia 28.06.2023 r.
b) oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
c) zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania bez podania przyczyny,
d) rozstrzygnięcie postępowania zostanie opublikowane na stronie internetowej: www.gopsczerwonak.pl
9. Załączniki:
a)Załącznik nr 1 - formularz ofertowy,
b) Załącznik nr 2 - wykaz dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat wraz z załącznikami,
c) Załącznik nr 3 – oświadczenie o kadrze obsługującej centrum monitoringu,
d) Załącznik nr 4 – oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu,
e) Wydruk z Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą.
Czerwonak, 29.06.2023 r.
ODPOWIEDŹ NA PYTANIA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Znak sprawy: SUOiPI-4/KWS2023.JAK
Zamawiający
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Czerwonaku
ul. Gdyńska 30, 62-004 Czerwonak
Wszyscy uczestnicy postępowania
Odpowiedzi na pytania dotyczące wyjaśnień do zapytania ofertowego: zakup 30 „opasek bezpieczeństwa” – urządzeń do świadczenia usługi opieki na odległość oraz świadczenie usługi obsługi systemu polegającego na sprawowaniu całodobowej opieki na odległość nad seniorami przez centrum monitoringu w ramach Gminnego Programu ,,Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2023, spójnego z ogłoszonym przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej Programem ,,Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2023.
Pytanie 1: Proszę̨ o potwierdzenie, że przycisk SOS ma służyć́ wyłącznie do przywoływania pomocy.
Odpowiedź na pytanie 1: Zamawiający dopuszcza oferty, z których wynika, że przedstawiony produkt posiada przycisk SOS, który służy do przywoływania pomocy.
Pytanie 2: Czy Zamawiający wymaga dostarczenia opaski bezpieczeństwa pozbawionej wyświetlacza?
Odpowiedź na pytanie 2: Zamawiający dopuszcza oferty, z których wynika, że przedstawione produkty mogą zarówno posiadać wyświetlacz jak i modele pozbawione wyświetlacza.
Pytanie 3: Czy Zamawiający oczekuje trwałego oznaczenia urządzeń́ logotypem Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej czy dopuszcza np. naklejki, które pod wpływem wody, potu mogą odkleić́ się̨ od urządzenia po dłuższym czasie użytkowania?
Odpowiedź na pytanie 3: Zamawiający oczekuje trwałego oznaczenia urządzeń logotypem Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej, zgodnego z założeniami Programu.
Pytanie 4: Czy Zamawiający wymaga, aby po upadku urządzenie automatycznie, bez ingerencji użytkownika wykonywało automatyczne głosowe połączenie z centrum teleopieki?
Odpowiedź na pytanie 4: Zamawiający wymaga, aby po upadku urządzenie automatycznie, bez ingerencji użytkownika wykonywało automatyczne głosowe połączenie z centrum teleopieki.
Pytanie 5: Czy Zamawiający wymaga, aby ładowanie urządzenia odbywało się̨ za pomocą stacji ładującej?
Odpowiedź na pytanie 5: Zamawiający nie wymaga aby ładowanie urządzenia odbywało się za pomocą stacji ładującej.
Pytanie 6: Czy zamawiający wymaga, aby komunikaty opaski były w całości wyłącznie w języku polskim czy dopuszcza on również̇ komunikaty, skróty np. w języku angielskim, niemieckim?
Odpowiedź na pytanie 6: Zamawiający wymaga aby komunikaty opaski były w całości w języku polskim.
Pytanie 7: Czy zamawiający wymaga, aby opaski bezpieczeństwa miały możliwość́ regulacji głośności wygłaszanych, sygnalizowanych komunikatów w tym ustawienia trybu nocnego?
Odpowiedź na pytanie 7: Zamawiający nie wymaga aby opaski bezpieczeństwa miały możliwość́ regulacji głośności wygłaszanych, sygnalizowanych komunikatów.
Pytanie 8: Proszę̨ o doprecyzowanie technicznych aspektów usługi. Czy urządzenie ma dokonywać́ bezprzewodowego połączenia z urządzeniami osób świadczących usługi opiekuńcze lub pomoc sąsiedzką bez konieczności parowania urządzeń́ i jakiejkolwiek działalności ze strony seniora? Zgodnie z treścią Programu Korpus Wsparcia Seniorów w na rok 2023 urządzenie ma być́ wyposażone w: „funkcje umożliwiające monitorowanie czasu realizowanej opieki przez osoby świadczące usługi opiekuńcze lub pomoc sąsiedzką.” Przykładowo technologia podczerwieni IrDa wymaga fizycznego sparowania urządzeń́ przez dwóch użytkowników, dokonania wymaganych czynności niezbędnych do połączenia urządzeń́ i sczytania danych. Czy Zamawiający oczekuje jedynie przystawienia urządzenia sczytującego do sczytywanego bez dodatkowej konieczności łączenia, parowania, bez ingerencji fizycznej w posiadane urządzenia umożliwiając połączenie w sposób automatyczny, tzn. szybkie uwierzytelnianie nie wymagające działania ze strony seniora.
Odpowiedź na pytanie 8: Zamawiający zgodnie z treścią zapytania nie stawia wymogu aby urządzenie było wyposażone w funkcje umożliwiające monitorowanie czasu realizowanej opieki przez osoby świadczące usługi opiekuńcze lub pomoc sąsiedzką.
Czerwonak, 03.07.2023 r.
ODPOWIEDŹ NA PYTANIA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Znak sprawy: SUOiPI-5/KWS2023.JAK
Zamawiający
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Czerwonaku
ul. Gdyńska 30, 62-004 Czerwonak
Wszyscy uczestnicy postępowania
Odpowiedź na pytanie dotyczące wyjaśnień do zapytania ofertowego: zakup 30 „opasek bezpieczeństwa” – urządzeń do świadczenia usługi opieki na odległość oraz świadczenie usługi obsługi systemu polegającego na sprawowaniu całodobowej opieki na odległość nad seniorami przez centrum monitoringu w ramach Gminnego Programu ,,Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2023, spójnego z ogłoszonym przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej Programem ,,Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2023.
Pytanie:
Prosimy o dopuszczenie wykonawcy będącego podmiotem leczniczym i współpracującym
na zasadzie umowy z innym podmiotem leczniczym posiadającym własne telecentrum.
Odpowiedź na pytanie: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przez wykonawcę, który jest podmiotem leczniczym i współpracuje na zasadzie umowy z innym podmiotem leczniczym posiadającym własne telecentrum.
Termin składania ofert: do dnia 05.07.2023 r. godz. 12.00
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!