Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej
Piątek, 24 stycznia 2025
Imieniny: Felicja, Rafał, Tymoteusz
słonecznie
2°C

Zapytanie ofertowe - sprzątanie Klub Senior+

Ocena 0/5

Czerwonak, dn. 27.12.2024 r.

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Na usługę kompleksowego sprzątania pomieszczeń w Klubie „Senior+” w Bolechowie,
ul. Kolejowa 9 (budynek dworca kolejowego).

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Czerwonak / Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czerwonaku

Ul. Gdyńska 30, 62-004 Czerwonak

NIP: 777-312-94-84

Tel 61 8121 488

e-mail: sekretariat@gops.czerwonak.pl

 

II. INFORMACJE OGÓLNE

1. Zapytanie ofertowe o wartości zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty wskazanej w art.2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. Ilekroć w zapytaniu ofertowym użyto zwrotu „Zamawiający” należy przez to rozumieć Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czerwonaku.

3. Ilekroć w zapytaniu ofertowym użyto zwrotu „Wykonawca” należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającej osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia.

4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która będzie sporządzona w języku polskim.

5. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Dodatkowych informacji udziela Pan Dariusz Senko w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Czerwonaku, tel. 61 8121 488 lub 669977785.


III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w Klubie „Senior+” w Bolechowie, ul. Kolejowa 9 (budynek dworca kolejowego).

2. Powierzchnie przeznaczone do usługi kompleksowego sprzątania w siedzibie Klubu „Senior+” w Bolechowie to: przedsionek, hol wejściowy, sala wielofunkcyjna z aneksem kuchennym, przedsionek, toalety, WC, łazienka dostosowana do potrzeb osób
z niepełnosprawnością, pokój pełniący funkcję pomieszczenia biura. Łączny metraż pomieszczeń wynosi 81,05 m2.

3. Usługi będą świadczone 5 razy w tygodniu. Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony z Kierownikiem Ośrodka Wsparcia.

4. Przedmiot umowy obejmuje:

1)    zamiatanie, odkurzanie i mycie posadzek,

2)    przecieranie szafek, 

3)    przecieranie na wilgotno stolików, biurka i krzeseł,

4)    opróżnianie koszy z wyniesieniem śmieci i wymianą worków, 

5)    mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych,

6)    uzupełnienie mydła w płynie i papieru toaletowego wg potrzeb,

7)    przecieranie na wilgotno drzwi, omiatanie pajęczyn raz w miesiącu,

8)    mycie okien raz na 6 miesięcy (uprawnienia, zasady BHP).

 


IV. WARUNKI REALIZACJI

1.      Wykonawca zabezpiecza w swoim zakresie środki czystości, sprzęt i urządzenia wykorzystywane przy sprzątaniu.

2.      Środki czystości wykorzystywane do wykonania usług będą posiadać atesty oraz świadectwa dopuszczające ich stosowanie w pomieszczeniach, w których mogą przebywać ludzie.

3.      Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi objęte niniejszą umową z należytą starannością, zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą i doświadczeniem oraz przy zachowaniu obowiązujących przepisów prawa oraz na warunkach określonych w niniejszej umowie. 

4.      Wykonawca oświadcza, iż znane są mu wszelkie uwarunkowania faktyczne i prawne związane z wykonaniem przedmiotu umowy, a także zakres przedmiotu zamówienia. 

5.   Usługi muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi
      i aktualną wiedza techniczną, mycie okien za poświadczeniem uprawnień

6. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić należności na konto Wykonawcy podane na fakturze          VAT w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT.

 

V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Od daty podpisana umowy z wybraną firmą do 31 grudnia 2025 roku.

 

VI. KRYTERIA WYBORU OFERTY

Kryterium wyboru oferty: najniższa cena brutto.

1. Cena oferty powinna być podana w PLN cyfrowo i słownie. Cenę należy podać
z dokładnością dwóch miejsc po przecinku.

2. Wykonawca może podać tylko jedną cenę za realizację zamówienia.

Oferty z cenami wariantowymi będą odrzucone.

VII. SPOSÓB SKŁADANIA I PRZYGOTOWANIA OFERT

1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

2. Oferty należy składać w formie pisemnej, za pośrednictwem poczty lub osobiście
na adres:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czerwonaku

ul. Gdyńska 30, 62-004 Czerwonak

w terminie do dnia 10 stycznia 2025 roku

w opisanej kopercie „Oferta na kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w Klubie „Senior+” w Bolechowie”.

 

Oferty złożone po wskazanym terminie będą odrzucane z przyczyn formalnych.

Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia złożonych ofert.

3. Koperta musi zawierać:

a) formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1
do niniejszego zapytania ofertowego,

b) stosowne pełnomocnictwa w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba działająca w imieniu

Wykonawcy lub gdy ofertę podpisuje pełnomocnik osoby fizycznej.

4. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełnić niżej wymienione warunki:

a) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b) posiada wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia,

5. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, jak również kserokopie uprawnień o których mowa w pkt. 4 pkt a).

 

VIII. INNE ISTOTNE POSTANOWIENIA

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wyboru oferty bez szczegółowego uzasadnienia.

2. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem,
że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed upływem terminu do składania ofert.

4. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od dnia złożenia oferty.

5. Zamawiający powiadomi Wykonawców o wyniku postępowania.

6. W zawiadomieniu wysyłanym do Wykonawcy, którego oferta została wybrana Zamawiający określi termin i miejsce zawarcia umowy. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

7. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:

Pani Joanna Torczyńską- Henicz – inspektor ds. administracyjnych 669 977 785

Pan Dariusz Senko – zastępca Dyrektora GOPS Czerwonak 669 977 742.

 

Do pobrania

Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego

powrót do kategorii
Następny

Dodaj komentarz

Spodobała Ci się informacja? Zostaw nam swoją opinię
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!
Twoja ocena
Ocena (0/5)

Pozostałe
aktualności

Włącz powiadomienia WebPush
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!
Przeglądasz tę stronę w trybie offline.
Przeglądasz tę stronę w trybie online.